Sunday, December 26, 2010

Duwang Anino



Kasubagong maagahon
Mantang ako naglalakaw
Paduman sa harong ni Kagurangnan
Nagpahiling sako an duwa kung anino
An saro pawala
An saro patuo
Dai ko aram kun arin sa duwa an sakuyang susunodon
Tutubudon.....
Dadangugon.....
Mantang garo itlog na pulang itinaplak sa kalangitan
Na nagtataong liwanag an bulan
Pero dai man lamang ako pinataniran
Kun arin an sakuyang dapat na sunodon
Tutubudon.....
Dadangugon....
Ipinirong ko an sakuyang mga mata
Asin dinangog an pulso kan sakuyang puso
Asin naglakaw ako sa kadikloman
Daing takot na sinalunngaan raran na madiklomon
Tinulon ko an sakuyang takot
Tinulon ko an gabos na girabo
Tinulon ko an gabos na takot
Asin an duwa kong anino luway-luway na nawara.
Salamat nakaabot ako sa harong ni Kagurangnan.
Salamat naanap ko na an sakuyang sadiri.....

No comments:

Post a Comment