Saturday, November 5, 2011

mga lihim ng tinatanghali


 kapirasong karne

Iisa lang ang piraso ng karne
Maliit  ito
At halos buto na
Pero maingat itong na pinaghahati-hatian
Ng mga masisipag na langgam
Tinitiyak na lahat ay meron
Lahat makakakuha
Lahat mabibigyan….


Ng mapadaan ang ganid na uwak
Agad nitong tinuka ang karne
Nagalit ang mga langgam
Kaya kinagat nila ag paa ng uwak
Pero anong laban ng nila sa tuka ng uwak


Patay ang mga langgam na kumagat
Sa paa ng uwak…..

dear marvin

dear marvin,

tinalikdan ku su pagklase ko
binalyo ko su mga gurang
sa pag-unang mapapakarahay ako
kanimo......

pero nasala ako
ta pigkukulgan mo ako
mas gusto mo pang kaiba
a mga barkada mo
kaysa kanako.........

pag ako nagluluwas baloy
nauudit ka.....
di mo naiintindihan
a pagmate kong nag-uulat kanimo
ta di ko aram kun unong oras ka migpauli.....

pag sinusungkat tay kang nag-iinom
sinasapuyong mo ko pag-uli sadto payag nato
aram mo kanimo ko sana namatian
a kasakitan na arog kadi.......

sana maintindihan mo man a
ading pag-ali ko...........
payaba tay ka...............

di pa man uri a ngamin....................


rizza


serapinang inon-on



kinaskasan,
pinugotan  payo,
winasawasan,
binuntog sa kaserolag sadit.......


sinalakan
suka,
tinultog na bawang,
giniris na sibuyas ,
ag rugsang na paminta.....

nag-paludab
pigpa-kalakagaan
inawon,
naon-on na su serapina........





tilapia


tilapiang bato.....
tilapiang buhi....


basta tilapia!


prinito........
inalsuman.....
inubasan......
inon-on.......

basta maluto!


ikog........
payo......
guwa......

basta agko laman!


tilapiang bato.....
tilapiang buhi......


dawa uno!




 kulo


sa kuros nakayakap ang demonyo
tinuturuang magsalsal ang mga santo



ma patawada ta napadapla ako


kadto ku sadit pa ako
tinuturuan mo akong mag-agi
dawa ika napapagal
dawa nagtuturo  a bag-ot
basta ako maka-tuod maglakang
okey sana.....
sabi mo, dapat diri ako malupog.....
kaya tinuturuan mo akong
mag-agi sa tulid
nauudit ka pag napapadapla ako
ta narurungasan a tuhod .....
abu  mo akong makulgan
abu akong marungasan.............


ma patawada
ta nakinamit ako sa pagkamoot na agko lason
naki-gakos ako sa kawuy na agko tag-sadiri
ma patawada ta duwa na ako nguwan
uda ako susulodon
sagkod di ko kayang sumulod
kaya uminuli ako sadi baloy nato
na rungasan
nagrurugo ading tuhod.....
nasasakitan akong  bumuhat
ma patawada ta napadapla ako..........

ma aram ko makulog
ading ginibo ko
sana di mo ako isubol parayo
imbes tuturuan mo ako utrong mag-agi....

 rawitdawit


rawitdawit
awit
awit
rawitdawit


giriwgiriw
giliw
giliw
giriwgiriw


taringting
igting
igting
taringting



kakafkahon tay ka


kakafkahon tay ka
sa kanimong shakespeare
ta kun madickinson ika
uda kanimo migneruda

ay mga angelou
migfrost nguwan
habang kita nagpoporter
ipapahughes ko kanimo a peabody....


ipapadikkop ko kanimo a khayam
tapos luway-luway kitang migbrowning
hanggat a mata mo magderrick
ag masabi mo yeats! amu palan yan a wordsworth.....


No comments:

Post a Comment